I SmåTrollens Välordnade Kaos

Vi har väl kanske haft besök i dag ^^
Medans jag som bäst pysslade på i tvättstugan för andra gången
Smög sig Annsoo in i våran enkla boning
Vart beordrad o sitta ner o kolla på Svamp Bob med det minsta lilla Trollet i familjen
Det lagades mat
Röktes
Sprangs i tvättstugan
Kokades kaffe
Dracks kaffe
Analyserade världen sönder o samman
Skrattade
Åhh hade ju fantastiskt kvalitativ tid tillsammans
Som alltid :D
Tack min Vän för att du finns
I den svåraste av världar är du det starkaste jag vet
Vad du än säger så finns det inget som kommer få dig o ge upp
För du är en överlevare
Du har en livsenergi o vilja omvärlden avundas dig!!!
<3

När vi kramades hej då för nu
Hade min lilla hunnit tjata mig gråhårig
När ska vi baka Lussekatter?
Ska vi baka nu?
Mamma när ska vi baka?
Ska vi inte börja göra deg snart?
Telefonen hann ringa innan Ansoo gått
Så jag ringer upp Min Erik
Förundras över värmen i hans röst
Påminns om den störstaste o viktigaste av Kärlekar
Som man känner för sina Viktigaste vänner
Går igenom nu läget i våra liv
Försöker sia om framtiden
Vill förjäves lösa problem som kanske är för stora för livet
Planerar framtiden o har massor att se framemot!
Under tiden ^^
Har Neo, med viss hjälp av sin telefonerande upptagna mamma
Trollat fram degen till Saffrans katterna :)
Min Duktiga lilla!!!
Våra Lussekatter i ugnen <3
Neo gjorde de mest fantastiska kreationer medans jag kämpade med o få de så där bageri fina
Men det läre ju vara en yrkes hemlighet jag saknar i mitt perfekta hemmafru begär!
Färdig gräddade o så himla fiina ^^
Så dagens middag bestog av våra katter o trollska små bullar
Mamma som morrade åt mig som tanter ska göra i hennes ålder när de är på klimakteriets topp
Ska få en påse, så hon förstår att man minsann kan baka de på Dinkelmjöl utan att världsordningen raseras!
Världens finaste lilla tass som griper tag i en smaskig liten katt ^^
I går tror jag det var...
Visade jag Neo att man kan spela HäxanSurTant spel på SVTs hemsida
O även kolla på alla säsongens hitills sända program
Så lagomt till middagstid åt vi LusseKatter spelade Häxans TrolleriRim spel som gudar!!! ^^
Min Finaste  Min Viktigaste  Min Sötaste  Min Envisaste  Min Älskade  Min Lilla  Min Stora  Min Strålande  Min Underbaraste  Min Neo <3
För den uppmärksamme kan man se att den lilla har sina två Idoler på sig
Spindelmannen på shortsen o IronMan på linnet
I den bästaste av Världar har vi ju trollat in Wolverine nånstans också ^^
Häxan SurTant <3 SaffransKatter i magen
Sittandes på köksgolvet ^^
Hur smaskigt kan det inte bli? ^^
Mamma om Micke hade varit med... Tror du att han skulle kunna äta katten hel då?
För den som inte vet så är ju min bror kanske världens glupskaste i dag levande varelse
O kan lätt få i sig en halv prinsesstårta i ett naffs!
Min Hopplösa lilla Kärlek vräker i sig!
Neo gör sitt bästa för o likna sin morbror :D
Ha ha!!!

Har ju hunnit med o städa som en gud i dag!
Shit värsta effektiva Jessica ^^
Som i ett trollslag vart vårat hem välordnat o skinande
Men efter morgondagens pepparkaksbak med Jessica o Lilla Grodan så kommer jag ju behöva städa igen
Med Största säkerhet!


VärldsOrdningen är återställd
Jag kommer nu sova gott om nätterna o ägna mig åt små bekymmersfria tankar
Tack ^^

Snart Lördag <3
Sen Söndag ^^


*All min Kärlek*
*Tankarna vandrar*


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja vilken gästvänlig liten kille, han kan han.

Å en störtskön mamma, gott kaffe o röka. Trevligt och hjärtligt, när du beskriver mej är nästan så jag tror på det själv även om jag inte känner mej så alla gånger. Tack för varje minut du får mej att le ända från hjärtat min vän,

bamsekraaaaaaaaaam

2008-12-03 @ 08:24:04
Postat av: Ms Sunshine

vilket mysigt julstök ni haft! =) saknar dig massor, mitt rosa energiknippe!

stor kärlek och pussar!

2008-12-04 @ 15:53:18
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0