Fredagens Kärleksfulla Aktiviteter i Bredåkers Skogen

Jag har ju längtat ihjäl mig efter mitt Lilla djur, Odjur, monster, Dozen, Pjuklarven, Älsklings Pannkaka
Som faktiskt bara heter Neo
Egentligen, han blir så arg på mig om jag kallar honom nå annat o det gör jag egentligen, hela tiden
Det är väl ändå min rätt som mamma o kalla min lilla avkomma vad jag vill <3
Var på gymet o tränade med SuperStarkaSilverSara som vanligt i Fredags ^^
Åkte buss tillsammans o jag tror hela Sveriges befolkning var ute efter o åka till Bergsjö just dagen till ära
Slås av en sån otrolig längtan till mina föräldrar och förstår inte hur jag ska kunna åka in till stan när jag hämtat min lilla på dagis
Det går ju inte!!!
Jag måste få vara med Världens bästa mamma o Världens bästa pappa!!!
Så jag ringer mamma o berättar för henne att jag tänker ta med mig Neo o sova hemma hos de o undrar vad det blir för mat :D
Min mamma blir ju kanske överlyckligast i världen o säger att hon minsann tänker laga precis vad jag vill

Var ju kanske djuriskt sugen på Kallopps eller hur det nu stavas med min Älskade mamma trollar väl fram det åt sin inte speciellt bortskämda dotter
Medans jag får panik när jag ser ut hemma hos de
Som ett bombnedslag!!!
Så jag börjar städa, för o ens kunna ha ögonen öppen under vistelsen hos de
Mamma berättar sen att hon i ren vrånga vägrat städa, för det är ingen annan som gör det heller
Åhh min mamma har ju en vrånga som inte är av denna värld... *ler*
När jag är färdig får jag en Raki, konstigt bara...
Blir sen bjuden på ett glas rom o hotar med o skade skjuta de om de ska hålla på o blanda ut den också ^^
Neo dricker Romlösa o är nöjd som bara den
Släpar med mig in på toaletten för han ska göra behov som passar sig att göra där inne
Åhh mamma, kan inte du knäppa kort på mig *tindrar med ögonen*
Så jag hämtar kameran som jag faktiskt börjat använda igen nu o fotar den lilla medans han sitter på toaletten o poserar

Neo tvingade mig fota honom när han satt på toaletten o utövade sina behov!  Sån man ångrar när man blir lite äldre o förstår att mamma är elakare än man tror :D             Visar upp sig utifrån sin bästa sida ^^

Söt som aldrig förr ^^

Mäster fotografen Neo var framme, men fortfarande sittandes på tronen ^^

Även jag fick vara med, men jag vet inte...
Han lyckades inte riktigt få med hela jag...

Stoppar min lilla i säng o läser sju miljoner sagor och sjunger 58 miljoner sånger innan han somnar
För innan det var dax o krypa i säng hade väl Morfar trollat fram världens godaste Irich tim mig o min mamma
Neo fick en utan whiskey o var ju koffein speedad som aldrig förr när han väl skulle sova!

Sitter uppe med mina föräldrar o har kärleksförklaringar som är större än detta universum
Berättar vad jag vill ha i julklapp
Åhh lyckas elda upp mamma om att de ska följa med på Lasse Stefanz på Folkan den 13e december o dansa styrdans!
Peller är väl inte lika sugen o fösöker slingra sig ur det hela genom att erbjuda sig själv som barnvakt
Men lilla djuret är ju med pappa djuret den helgen o mamma är enväldig härskare så han kommer o följa med ^^
Åhh jag har förhoppningsvis Min Bästaste Bästa Sofie vid min sida också  <3

Så världens bästa fredag hade jag hemma i min skog i Bredåker!!!

*Kärlek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0