Bättre Begagnad, dagen till ära

Helt galet roligt det här!!!
Jag har en ny jätte fin Blogg :D
I dag när jag själv är bättre begagnad och stinker som en hel spritfabrik
Åhh har ju kanske varit så himla nära åhh gråta gin i dag
Råka ju dricka Gin o Tonic som en gud igår >_<
Min telefon har gått het i dag, för ovanlighetens skull har jag till o med haft ljudet på
Har ju varit himla sugen på o bara beställa en ny Jessica i dag, modell uppgraderad
Känner mig nästan som en ny människa nu bara av åhh ha en ny blogg :D
tack tack tack min älskade bästaste bästa SuperPingla som bara överaskar mig och fixar och skickar iväg ett kärleksfullt mail med allt jag behöver
Inte utan att jag känner mig lite oskuld i dag
Men nu är jag så sjukt nyfiken på hur det ser ut när det kommer lite text ^^


*All min Kärlek*

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej Gullet

Otroligt snygg blogg, nu får jag ju prestationsångest över min enkla sida.

Kraaaaaaaam

PS

beställ ingen ny jessica, jag gillar den gamla ju

2008-11-02 @ 21:27:24
URL: http://lindhsjanta.blogg.se/
Postat av: Kusin Anna

Wow, nu blir jag riktigt stolt. Vad snygg blogg du har!!!

2008-11-02 @ 21:41:30
Postat av: SuperPinglan

åh, vad roligt att du tycker om den!! =D tänkte att temat och färgerna var väldigt dig hehe ;) inte ska du känna att du står i någon skuld heller. detta var min present till dig, för att du är du och en helt underbar vän! <3 och jag hade vansinnigt kul när jag gjorde den!

godaste och längsta kramen

2008-11-02 @ 23:07:19
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/
Postat av: Jessica Grannisch

WOW, sikken fin blogg du fått! Nästan lite avis, men någon gång i detta liv ska jag också ha en sådan här fin blogg ^^



Bästa du, saknar dig! Pussas och Kramas!

2008-11-03 @ 14:58:34
URL: http://antica.blogg.se/
Postat av: FavvoFlatan

Nej men sikken fin blogg du fått!! :D

Nu vill vi ju så klart se att den uppdateras ofta oxå ;p



Allt väl med henne?



Nästa fredag ska vi hämta hem valpen, uj uj så roligt!!

Har lagt in lite namn förslag för röstning på min blogg, så gå gärna in och rösta på vad du tycker!!

Kan välja flera alternativ om du känner dig kluven ;p



KRAM!!

2008-11-04 @ 11:00:54
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0