AVSKRIVIT, AVSKEDAT, DÖDAT & KASTAT BORT ALLA FRAMTIDA ÄTARDAGAR!

...
För det går ju inte
Inte en Chans på miljonen!
Jag blir ju helt förstörd
Sen middagen i lördags med Älskade Systra Mi o hennes Kari Love

I 2½månad har jag levt på matvete, ägg, döda fåglar, bönor + världens godaste grönsaksblandning
Toppat med bananer, proteindrinkar, kesella med kanel o nån näve nötter här o var till mellanmål o kvällsmål
Ätit slaviskt på fasta tider
Tränat Kärleksfullt Slaviskt på mitt andra hem
Räknar för tillfället jobbet som mitt första
O hemmet som mitt tredje

Tänk dig:
En perfekt tillagad skinkstek indränkt i vitlök o vitpeppar
En ost o gräddsås med sky från köttet o grönpeppar
Klyftpotatis o morötter på en bädd av halva vitlökar
Avokadosås med fint, fin hackad rödlök o rosépeppar
Åhh ett fantastiskt Shiraz vin till

Förstörde ju ALLT!!!
All min vakna tid har ju gått åt till o fantisera om mat
Det har stulit all min energi
Jag har haft såna erotiska drömmar om matlagning!!!

Så igår när jag o Super-Starka-Silver-Sara körde Axlar höll jag på o dö av svält för att mitt fysiska jag inte fick behovet av all mat jag fantiserat om tillfredställt
Jessica SKRIKER rakt ut!!!
"Jag klarar ju inte av det här!!! Jag kommer dö!!! Ätardagar kommer ta livet av mig!!!"
Ett av muskelpaketen vänder sig om o med viss värme, spänner ögonen i mig!
"Skit i de! Jag har inga ätardagar, inte ens under deffen, för de förstör mig!"
Har världens mest klockrena samtal o jag känner mig inte längre som det ensammaste freaket i världen
Matdimman lättar ^^
Jag ser klart
Tänker klart
Tränar klart
Är numera helt friskförklarad
För det var så galet skönt o höra att det är OK o låta bli ^^
Så för o hålla beroende personen inom mig i chakt utsätter inte jag mig för det där som triggar igång behovet av o äta Lyxmat varje dag!!!
Det man inte klarar av ska man inte utsätta sig för
PUNKT!

Kommentarer
Postat av: ZONE

LOL!!!

Eller så kan man göra som mig... Ha ätardag varje dag! Har haft det sedan jag tävlade på SM förra året nu! Ok ok.. Jag ska oxå skärpa mig nu! Du har inspirerat mig! Kan ju inte låta lilla Rosa trollet vara mer hardcore än Zone Capone!

2008-11-13 @ 11:37:29
URL: http://www.zonecapone.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0