ART OF WAR ^^

Om jag sitter vid köksbordet här hemma, på en av stolarna
Verkar onödigt o sitta på flera st
Så når inte jag ner med fötterna i golvet
O Får ju sockerdricka i de på en gång!
Sitter nu här i mina 17cm stilett slipp in ( o lyssnar på The price of a mile m. Sabaton o sjunger högt)
Åhh når faktiskt ner utan o ha myrornas krig i benen :)
Biljetterna är säkrade nu tack vare Min Älskade Linda *Kärlek*
Neo är arg som aldrig förr, för han vill ju också se Sabaton...
Så nästa gång de spelar i närheten av hemma så ska jag ta med honom :)

Syster yster o Kari kom igår ju, där var jag
De är så himla vackra tillsammans
Jag lagade mat o vi drack vin o myste
Veronica kom hit också o vi satt här hemma kring mitt lilla köksbord
Kvalitativt umgänge
Jag vill ha de närmare!
Typ lägenheten brevid!
Så jag kan gå över o träffa de när hellst jag vill, jag är ju van o få bo med min syster
Jag vill fortfarande bo med henne!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0