VattKoppor >_<

Jag hade ställt kl på halv tre, petade i mig två Ipren
Somnade om
Vaknade kvart över sex
Mighty Micke hade ringt precis kl tre, när han tydligen var tillbaka på hotellrummet efter gårdagens "gå ut o äta middag o ta någon magisk öl med grabbarna" *ler*
Jag har inte ringt upp än
Men jag har däremot ringt sjukvårdsrådgivningen, o fått veta att jag har vattkoppor o kanske måste få behandling
För annars kan jag dö
Värsta bra start på morgonen
Men jag har ätit två ägg, ett äpple, två knäckebröd o en STOR proteindrink med vitargo till frukost
Snart ska jag ringa Hälsocentralen o säga att jag vill bli frisk o få bli hemskickad med en snygg läkare som har jour eller nått annat bra :D
Jag är ju kanske inte så snygg, för jag har ju en massa variga prickar i ansiktet
Massa, massa!
Ser ut som en prickig Katt ^^

Kommentarer
Postat av: Ms Sunshine

Åh, stackar gumman! =/ Förstår att du inte mår så bra då juh! Usch... Hoppas du får någon dunderkur så att det går över. Ju äldre man är när man har barnsjukdomar, dessdå sjukare blir man. Jag hade ju kikhosta när jag var 18 och det var ingen hit. Nog aldrig vart så sjuk i hela mitt liv. Var hemma från skolan i en månad.

Största krya-på-sig-kramen någonsin

2008-12-12 @ 09:23:03
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/
Postat av: Kusin Anna

Nämen gumman...stackare. Nu tycker jag faktiskt synd om dig. Nu får du bli frisk så vi kan träffas i jul. Kram!

2008-12-13 @ 10:05:10
Postat av: Ann-Sofie

Sköt om dej, tänker på dej.

Kramiz

2008-12-13 @ 10:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0