Spektakulöst oförglömmlig!!!

De här senaste dagarna har varit vansinniga
O jag är så Djävulskt förbannad över morgonens bröst pass
Jag var så galet trött o orkade ingenting, jo det gjorde jag... men usch!!!
Värsta svackan, jag behöver byta övningar tror jag.... >_<
HJÄLP TROLLET!!!!!!

Tror iof sig att bara jag får sova som en vanlig dödlig o äta mat igen så ordnar det till sig, det det blir kaos när jag jobbar hela tiden, dag o natt om vart annat...
Röker för lite o sprider snusdosor överallt...
Vill aldrig mer jobba utan bara mysa runt i pyjamas o dricka vin nu, RESTEN AV LIVET!!!
I min UNDERBARA Frus sällskap ^^

Jag retar upp mig på exakt allting för tillfället
Jag är uppriktigt förbannad o trött

MÅSTE GÖRAS NU!!!

* Packa
* Måla tånaglarna
(annars blir de missfärgade när jag ska leka pepparkaka)
* Spray tanna mig (så jag törs ha de kläder jag vill med hedern i behåll över nyår)
* Hitta kläder o packa
* Packa om
* Svära över att det inte finns nå tvätt tider i tvättstugan i morgon!
* Skicka mig själv på uppfostrings anstalt
* Dricka vatten
(törstig)
* Sluta göra av med pengar!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du har det du gör du, Länge sen vi sågs, kanske springer vi ihop nån dag efter helgerna.

sköt om dej så länge o ha det så kul i Hassela.

Götteste Nyåre på dej.

/Ann-Sofie

2008-12-29 @ 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0