Semester från livet i stan i en skyddad snöig idyll ^^

Fortfarande kvar i Bredåker med Lilla Djuret
Det snöar som aldrig förr, fortfarande
Har snöat hela dagen o vi har varit inne o myst
För jag har kanske varit den tröttaste mamman i världhistorien

Jobbade i Hassela i Lördags, helt galet sjukt mycke folk
Jag har aldrig varit där heller när det varit så mycke folk
Galet bara ^^
Var alldeles nykär när jag satt i bilen påvägen upp
För jag tycker verkligen om o jobba där uppe

Ikväll när min lilla somnat ska jag gå ut o gå med min kärlek
Ska bli så himla sköönt!!!
Känns som vi båda har hur mycke som hellst o prata av oss om

I morgon blir det träning ^^
S-S-S-Sara säger att hon tänker slå ihop veckans bröst pass med axlar i morgon
Jag vet inte om jag riktigt är med på det påhittet...
Vet ju att jag är myndig o gör som jag vill
Längtar verkligen efter o få träna nu
Ett tag så hade jag nästan tänkt o träna i Bergsjö i dag, men allt snöfall fick mig lite ur spår

Känner att det ligger någon form av nystart i luften
Ett enegripåslag på ingående



Känner mig lite lätt hoppfull över att jag kanske fått min tankeverksamhet i rätt riktning
Verkligheten är ju som den är
Lite för avancerat o blanda ihop min struliga drömvärld med verkligheten

*kärlek*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0