SÅ nära döden som jag var i dag har jag Aldrig varit!!!

Vaknade upp o kunde inte röra på mig
Kunde inte öppna ögonen
Kunde knappt andas för det gjorde så sjukt ont
När jag väl började kunna röra lite på mig så gick det smärtimpulser genom hela kroppen så fort jag rörde lite på mig
Feber
Svettas, frysa, svettas, frysa.... >_<
Tur jag har världens duktigaste son ever, som kan göra frukost själv o se till så han inte svälter ihjäl
Jag tog mig inte upp ur sängen förän vid 12 första gången
Då hade jag övervägt o kissa i sängen jag vet inte hur många gånger ^^
Tog mig upp o rammlar ihop av smärtan inne på toaletten, tar mig knappt upp
Har fått små utslag överallt, variga små äckliga svidande
Mest i hårbotten...
Seniga knölar på halsen som gör ont...
Ont i öronen o emellanåt får jag inte upp ögonen för det gör så himla ont o se
Verktabletter, knappast något som jag har hemma
Är man odödlig behöver man väl inge sånt heller :P
S-S-S-Sara kom hit o hämtade Neo kl tre o tog med honom hem för jag hade inte en chans o ta hand om honom
Men han har varit så go o legat o pussa o krama på mig o berättat vad Svamp Bob gjort på tvn när jag inte kunde se ^^
Farmor kom hit med värktabletter vid halv fem o jag tog två, somnade
Vaknade upp för en liten stund sen, o hade inte ont nånstans!!!
Känner nu när jag yrat runt o friskförklarat mig själv här hemma att det börjar ge med sig igen...
USCH!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla gumman vilken pers. Hoppas du snabbt blir bättre igen. Om jag inte haft barnvecka skulle jag ha varit jourhavande hemhjälp åt dej. Jag skickar en varm krya på dej kram i alla fall. krya på dej.

Kramiz

2008-12-11 @ 20:35:48
Postat av: S-S-S-Sara

fy fan va jag tycker synd om dig gumman! nu när det snart är Lasse Stefanz å vindrickning på stort G! men det är ju "bara" torsdagkväll ;)hoppas du mår bättre snart igen... iaf tills på torsdag ;) å då glömmer vi INTE dragremmarna =)ät å sov som en häst, för snart ska vi va lika stor som Branch, å få vader som Flex! hihi puss! ;)

2008-12-11 @ 21:35:51
Postat av: Anonym

fy fan va jag tycker synd om dig gumman! nu när det snart är Lasse Stefanz å vindrickning på stort G! men det är ju "bara" torsdagkväll ;)hoppas du mår bättre snart igen... iaf tills på torsdag ;) å då glömmer vi INTE dragremmarna =)ät å sov som en häst, för snart ska vi va lika stor som Branch, å få vader som Flex! hihi puss! ;)

2008-12-11 @ 21:36:59
Postat av: ZUN

Stora vader e FULT! Så vila lite till nu! KRYA!!

2008-12-12 @ 09:44:48
Postat av: Penntrollet

Stora vader e ju det som gäller ^^

2008-12-12 @ 14:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0