Så motsägelsefull som bara jag...

Jag var på bio i kväll
Bara historien innan är ju egentligen värd o berättas
Sofie, min andra vinge, håller på o låter bli o bli förkyld, så hon orkade inte...
Kenta, skulle på dejt om en timme, men skulle hinna ligga innan o tyckte jag skulle höra av mig lite bättre i tid om jag ville göra vänskapliga saker, kommer inte ens ihåg när vi låg med varandra senast!
Bumbi, åkte finlandsfärja med sin Sambo o Patrik ^^
Miia var hos Finska Slynans Mamma <3
Ylva o Martin lagade mat
Veronica var sjuk :(
Diana o Mammi var hos Min BonusFarmor o Olle
Åhh sen var tiden ute för då var det 10min innan filmen började o jag förstår att jag måste komma på sånt här mer än en 45min bion börjar om jag vill hinna få sällskap
Så jag gick för första gången i mitt liv på bio själv ikväll
Snarare sprang... egentligen

Åhh allvarligt den bittra, relationsskygga, "jag vägrar träffa någon på riktigt", "jag tänker inte ens dra över dig för jag orkar inte vara en slyna längre" den delen av mig själv kanske fick sig en ordentlig käft smäll
Jag har kunnat kasta mig över nån okänd bara för o få hångla när jag gick hem, men jag ringde till Sofie
Jag kanske bara vill KNARKA någon annan levande varelses närhet
Just nu
Helt okomplicerat (jag vet det funkar inte så)

...samtidigt som en del av mig bara vill att den där mannen som finns där ute som är skapad för mig, som jag är skapad för.... låt mig ramla över honom nu innan jag lägger tillbaka mitt hjärta, där det ligger tryggt o skyddat

Så jag ska skynda mig o gå i säng nu o hoppas på att jag är mitt vanliga jag i morgon o inte springer runt o SKRIKER:
PICK ME, CHOOSE ME, LOVE ME... ^^

*Prickiga pussar o kramar god natt*

"Den som sover syndar inte" -mormor Mai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0