Måndagskoppor

Det här nog den första dagen som jag på allvar nästan sovit bort
Vaknade först vid elva o hade världens dåligaste samvete för att jag sovit bort livet fullständigt
Fick med nöd o näppe i mig en mosad banan o en Protein/Vitargo drink
För jag kunde knappt öppna munnen
Under den här natten så har det inkommit en hel armé av koppor i min mun
*sitter här o snusar som en gud nu o gråter av smärta*
Sen så somnade jag om o sov till min Kärleksfullaste Sofie ringde o väckte mig
Hade typ fem missade samtal på mobilen o sen ringde mamma o undrade om jag levde för mormor hade varit alldeles ifrån sig för att hon inte fått tag på mig i dag.
Nyss ätit sönder mosade älgfärsbiffar o sönderkokt quinoa o broccolipuré
Så nu är jag mätt i alla fall
Trodde det här var min första feberfria dag, men Icke...
Så här med har Liten Prickig Rosa haft feber i sex dagar
Säkert hur nyttigt som hellst!!!

SHIT VAD JAG VILL TRÄNA!!!!!!
Måndag är ju Axlar/vader >_<



Prickarna börjar bli värsta läskiga o läker var nu om jag grimaserar alldeles för mycke
Läskigt värre...



Värsta tack till alla underbara, fantastiska människor som ringer o skriver till mig
För jag kanske är alldeles för social för o vara inlåst tre trappor upp på Trädgårdsgatan!!!

*MASSA MASSA KÄRLEK!!!*


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh saffranssemlor, det var nåt nytt :) Hade jag bott i din stad hade jag bakat ett gäng och kommit över till dig som medicin :)

2008-12-15 @ 17:49:28
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Nathalie och Patrik

kramar till dig gumman! Krya på dig! <3

2008-12-15 @ 19:32:58
URL: http://natty.se
Postat av: FavvoFlatan

Alla här hemma i Örbyhus hälsar och vill att du omgående ska bli frisk igen!!!



KRAM!!

2008-12-15 @ 23:47:20
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com
Postat av: ZUN

STACKARS LILLA!!!!!!

2008-12-16 @ 10:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0