Längtan... <3

Här Tre Trappor upp Sitter Jag o Drömmer mig bort ^^



*Värsta Längtar efter o få färga håret!!! (det rosa börjar bli så dassigt... nästan grått)
  blondering o färg ska inom överskådlig framtid införskaffas... hellst i morgon ;)

*Värsta LÄNGTAR efter LillaDjuret!!! <3
  får ju tillbaka honom på fredag... men det känns LÅÅNGT dit...

*Värsta Längtar efter o få Jobba!!! ( jaag är väl världens bästa abrbetsmyra ^^)
  lördag natt, Tre Bockar... jag vet... men långt dit... å ja jag är frisk då :D

*Värsta Längtar efter o få gå ut o röra på mig ( frisk luft i min nos )
   hämta alla mina DN Angel filmer o Det Levande Slottet som väntar på mig i ett paket
   hämta min julklapp till Sofie <3 väntar ju också i ett paket o få bli hämtat
   hämta ut mina pengar från telia, vissa betalar ju räkningarna två gånger för o vara på den säkra sidan ^^

*Värsta LÄNGTAR efter söndagsmys o bak med Lille bror o Neo ^^
  på söndag... jag vet... men det känns långt dit.... (vi ska överaskningsbaka åt mamman/ mormor <3)

*PersonalFest på söndag också ^^
  små troll som varit sjuk måste ta det lugnt, men får vara med ändå ^^

*HELT OMÖJLIGT O INTE LÄNGTA EFTER HONOM
  jag har försökt hela dagen...
  behöver bara blunda för o förnimma känslan av honom nära...
  hans lena läppar... kyssa honom... pussa på honom...
   bara få vara nära... kela... kramas... hålla om... gnugga näsa...
   vila ögonen på... låta mina händer leka över hans underbara kropp...
   vet att jag är fånig o ska sluta nu
   mat är bra... det ska jag äta ^^

Jag längtar faktiskt efter o få ha tvättstugan också... om det räknas till Drömska aktiviteter.... i min värld i alla fall ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0