Helt GALET!!!! Frisläppt ^^

Jag gick ut i dag
Jag fick gå ut i dag
Ha ha!!!
Värsta Underbarast i världen
Förstå att det var människor överallt
Jag kände mig som Neo när han var runt ett år o nyss lärt sig gå
När nyfikenheten bara drev honom längre o längre bort, när det inte fanns nå stopp på ungen ^^
Shit det här är det häftigaste jag varit med om på länge!!!
Jag skulle till o med kunna rekomendera folk o sjukskriva sig i en vecka, ringa till alla man känner o berätta Öhh du jag har vattkoppor, så de inte kommer o hälsar på
Sen bara vara hemma i lägenheten, huset, ja där man bor
För o få känna den här känslan jag har nu
En sån här gång man funderar över varför folk knarkar
I alla fall jag får såna otroliga kickar av en massa massa saker
Länge sen jag fick mina tassar masserade... ^^

I Alla fall, jag hade några saker jag tänkte göra i dag
*fixa klart Sofies (o min) Julklapp (för jag ingår lixom i den ^^) (på sätt o vis i alla fall ^^)
*hämta pengarna på banken som jag fått tillbaka från Telia
*hitta roliga muffins o knäckformar
*hämta paket på kioskpiraten
O massa andra grejor
KLART!

S-S-S-Sara o Bettan värsta vid min sida
Yrade runt som bara den
Mest för att jag var alldeles yrig ^^
Helt underbart var det i alla fall
Thäänks Bejbis <3

*massa massa kärlek*

sydde ett par byxor i morse också
imorgon ska lilla djuret få knäppa kort på mig i de så jag kan visa de ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0