Framgick ju kanske inte

Att jag sticker till Hassela i morgon
Ska jobba natt tisdag, onsdag
Fattar inte varför det är så otroligt ångestladdat i min värld så fort jag vet att det ska vara fest!
För på torsdag morgon, när allt är fix färdigt så är det ju traditions enlig efterfest...
På Lördag hade jag tänkt o gå ut, för o lyssna på Mr. Grahn o grabbarnas Mötey Crüe coverband
Passande nog ville Carola byta med mig för hennes karl fyller år just då o det var hon som skulle jobba
Så nu slipper jag ha förtida ångest över o vara fyllkärring då
Brukar inte folk ha ångest efter de varit full
JO
Men eftersom jag inte är sån, har jag ångest innan!

Shit vad jag längtar efter o komma upp till Hassela nu, packa in mina prylar på ett rum o varva ner
Äta frukost på hotellet o bara mysa runt när jag inte jobbar ^^

Tror jag i alla fall
Det bara känns omöjligt o varva ner just nu
För jag är så djuriskt dum i huvudet
Försätter mig i situationer jag inte mentalt klarar av
SUCK!!!

*Gränslös kärlek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0