Förvirringen är TOTAL!!!

Har varit helt slut i dag av alla tankar som yrat runt i mitt huvud
Måste få tillbaka mitt liv på rätt spår igen...
someone got a pice of my hart
Är det konstigt jag blir rädd
Fel tidpunkt o hålla på o styra med det här nu
Jag ska iväg o jobba
Åhh det ska bli helt galet kul!!!
Garderoben i Hassela i kväll ^^
Åhh jag har längtat
Så i kväll kommer jag i alla fall ha annat o tänka
Kände i natt när jag låg o grubblade sönder världen att jag måste börja skriva igen
Känner bara att jag fortfarande är låst, jag har inte kunnat skriva som jag vill sen jag bröt med Zun
Mycke av just hänsyn till honom...
Bara det att det jag tänker snart inte får plats i mig!!!
Vilket resulterar i sjumila mess till Sofie <3

Värsta rolig viktig sak som hände igår :D
Jag skröt ju att min lilla kan skriva Mamma o Neo
Igår skrev han Linda!!!
Åhh han var så noga o duktig ^^
Jag har sparat lappen åt våran äventyrliga Kärlek <3

Nu är det mat

*All min kärlek*

Kommentarer
Postat av: ZUN

Min lilla förvirrade Råsa! Jag kommer alltid att finnas kvar i ditt liv förstår du väll! Tack för att du tänker på mig men du vet att jag gått vidare & jag vill bara att du ska vara LYCKLIG ju! Unconditional love baby! Jag kommer alltid att bry mig om dig..MEN allt är ok vännen...allt är ok! KRAM!

2008-12-09 @ 12:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0