spännande nyheter ^^

Whoohooo ^^
Vi var till barnmorskan i dag o vägde mig o mätte mig o stack hål i mig.
Mycket spännade o det hela var över på 30min.
Hade lite onda aningar när vi for därifrån...
Hinner inte mer än hem, så ringer hon o vill att jag ska infinna mig nästa vecka väldigt tidigt
en morgon för att utsättas för en glukosbelastning >_<
Det gör mig inte det minsta lycklig!
Jag har haft jätte fina värden hela den här graviditeten  o ändå ska de plåga mig för att jag var en stor bäbis, Nathanael var det o Neo...
Förra gången jag var gravid så kräktes jag upp det två gånger o fick göra om det...
Så det är ju inte speciellt fina minnen man har!
USCH O FY!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0